Spacery i witamina D3

W okresie zimy warto jest chodzić na spacery, szczególnie wtedy, kiedy świeci słońce. Jeśli nie uprawiamy sportów na świeżym powietrzu to takie spacery sprawią, że dotleni się nasz organizm, będziemy mieć lepszy sen i większą odporność.

Nawet w dni kiedy chodzę na basen lub siłownię, staram się iść na spacer (taki na                2 kilometry). W dniach kiedy nie mam żadnych treningów idę zwykle na dłuższy spacer (4-5 km). Kiedy świeci słońce obowiązkowo wychodzę na dwór aby energia słońca mnie doładowała. Pomimo, że mam odkrytą tylko twarz, to i tak tworzy się z tego jakaś część witaminy D3, która ma duże znaczenie dla układu odpornościowego. W okresie zimowym suplementuję witaminę D3 łącząc ją (dla zdrowia kości) z witaminą K2Mk7. Późną wiosną  i w okresie lata przestaję suplementować te witaminy ponieważ jest wówczas dużo słońca   i branie witaminy D3 nie jest wtedy wskazane.

Zachęcam czytelnika do spacerów zimą (nawet przy dużym mrozie), szczególnie w dni słoneczne oraz do suplementacji witaminy D3.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Spacery i witamina D3. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *